2009/07/16

Visit to hell

Fortfarande sitter jag här och ugglar framför datorn och äter vindruvor. Ännu har jag inte bestämt mig för vad jag vill göra riktigt. Om jag kanske skulle sticka till mammas jobb och se hur det går till där? Hon jobbar på ett kontor ungefär vid Väla med ekonomi på företaget Heinz, ketchupen du vet. Gissa om vi har mycket av Heinz varor här hemma...?

Pappa ringde precis och frågade om jag ville hjälpa till att rota fram tälten och sovsäckarna i källaren. Såklart vill jag det. Efter det ska vi sticka till stugan och tvätta av tälten. Så nu ska jag ner till det fruktade stället, källaren. Tälten finns där i röran, men vart? Vem vet, jag kanske hittar mina andra tillbehörigheter när jag väl är där och rotar runder? Hoppas att jag hittar min dagbok som jag skrev i under flera år. HOPPAS.

Inga kommentarer: