2009/07/15

Roadtrip

Roadtrip till Båstad med pappa och Daizy (?) om 20 minuter!

Det är en himla mysig väg dit om man skippar motorvägen och istället tar landsvägen genom naturen. Hoppas att det inte börjar regna så att vi kan ha caben nere.

Jag och Jojo ska förmodligen på fredag bowla! Bowla ska vi men vet inte om det blir på fredag eller lördag. Det är skit kul att bowla, speciellt att nattbowla. Vi ska inte nattbowla eftersom att det är typ dubbelt så dyrt och det är fruktansvärt onödigt att betala dubbelt för att få lite UV-ljus. Skoj kommer det att bli i alla fall.

Nehe, nu får jag packa ihop det jag ska ha med mig. Har du någonting som du ALLTID måste ha med dig "bara för att"? Det som jag alltid har med mig är plånbok, nycklar, mobil, cigg, tändare, plåster, panodil, kamera och min dator. Datorn är lite inom parantes men allt annat MÅSTE jag ha med mig vart jag än går. Panodilen är "bara för att".

Så vad MÅSTE du alltid ha med dig?

Inga kommentarer: