2009/07/15

Hemma igen

Det här är Bigge...


och det här är Ammi


Hemma igen åtta timmar senare. Det blev en familjeutflykt med mig, mamma, pappa, Robert och Daizy. Snacka om att dessa tre hundar lekte med varandra. Sedan fick Daizy nog och sa till på skarpen, då lät de henne vara.
Det var för övrigt min faster och hennes man som vi besökte. De bor precis vid åsen innan Båstad, jätte fint är det där. Hemma hos dem snackade vi och drack och åt, grillad korv är nice. Det finns ett fåtal ställen på denna jord där jag känner mig helt och hållet avslappnad, hemma hos dem är ett av ställena. då börjar jag undra varför jag bor inne i stan...
Det jäkliga är att det just nu är tennisveckan i Båstad och det innebär en himla massa 08:or som sprutar champagne på varandra och luktar alldeles för mycket parfym. Att det kan rymma så många stekare på ett och samma ställe, ja det är underligt.







Inga kommentarer: