2009/07/18

Från igår

Då kör vi..
Jojo lyckades att trilla så klotet åkte i rännan

Här är proffsbowlaren nr.1! Tur att jag hade ett pösigt linne
på mig för fy fan vad varmt det var där inne.


Jojo posar innan en strike? Inte ens lite varm var hon.


The end of the road...



Det finns ingen Gud, då hade han/hon inte väckt mig så här tidigt.



God morgon!
Sovit gott? Det har jag halft om halft. Det går inte att ha roligt utan lite sveda och värk så idag värker min vänstra sida av ryggen och min högra hand. Vad gör det för trevligt hade jag igår. Vi kom som sagt dit till bowlingen 16.50, jag blev genast sjukt nöjd då jag märkte att jag och Jojo var de enda som skulle bowla. Så av typ 20 banor var vi de enda i hela salen som bowlade. Kul! Det hade varit ännu roligare om inte han i kassan hade glott när vi spelade, undrar vad han tänkte om min insats...

Efter ungefär 45 minuter var hela jag helt fuktig av svett, Jojo var inte ens lite varm. Tur att jag då drack en bacardi breezer (vattenmelon) och en päroncider i glas, annars hade jag kollapsat eller något. Två timmargick på ett studs, den sista halvtimmen kände vi oss rätt sega och hungriga. Det var därför det gick dåligt, jag skyller på det.

Ja vet du! Klockan 18.00 ska nattbowlingen starta, blev det någon nattbowling då? NEJ! Vad sören, är det sagt 18.00 så är det 18.00 som gäller. Lite besvikna blev vi allt. Jag ska nog ringa in till klagomuren, har någon numret..?

19.00 var vi klara och då kom mamma och hämtade oss. Vi alla åkte till stugan och åt. Grillade färska laxkotletter med sallad. MUMS! Massor med feta ost till det. Till efterrätt hade vi tagit fram äppelpaj men alla var för mätta. vad gör vi då? Jo, tar fram chips, cider och ett spel såklart. Vid 23.00 tiden höll jag på att svimma så trött jag var så då fick Jojo gå hem och jag gick och la mig.


Det var min kväll lite sammanfattat. Nu ska jag stretcha min rygg... och hand...


Inga kommentarer: