2009/07/14

Kissigt värre

Medans min Iphone uppdaterar sig med en massa nya roliga saker tänker jag skriva ett inlägg.

Jag mår toppen bra idag till skillnad från hur jag mådde vid 04.00 tiden inatt. Vaknar gör jag av att jag känner mig jätte kissig och måste ut på toaletten, så jag stiger ur sängen och öppnar sovrumsdörren. Där på hallgolvet ser jag någonting som ser ut som ett sovande djur, typ en iller, med päls. Efter att ha böjt mig fram och kikat lite närmre står det klart för mig, det är något slags sovande pälsdjur som ligger just framför toalettdörren.

Fortfarande jätte kissig vänder jag om till sängen, skit rädd för det som ligger i hallen. Efter att ha försökt somna om i typ en halvtimme kommer jag på att jag kan tända lampan i sovrummet och på det sättet se vad det är för pälsdjur som sover där ute. Detta gör jag efter lite tvekande då jag inte helst vill väcka illern, men tillslut tänder jag lampan, öppnar sovrumsdörren och inser då att det är Roberts tjocktröja som ligger invirad som ett sovande djur på golvet. Snacka om vilken lättnad jag kände att det inte var ett djur som typ vakade över toaletten. Avslutningsvis gick jag på toaletten och kissade, fy fan vad skönt det var.

Nu är jag vaken och ser bättre och än så länge har jag inte hittat några andra djur liggandes här omkring. Isåfall uppdaterar jag om det.

Inga kommentarer: