2009/07/17

Hyffsat tidig morgon

God morgon!

Jag har varit vaken sedan Robert gick till jobbet klockan 06.00 i morse, kunde inte somna om efter att han hade sagt hej då.

Nu är det Montell på tv'n. Dagens avsnitt handlar om uppdateringar från tidigare gäster. En kvinna var gift i 15 år med en seriemördare utan att hon visste om det. Under de 15 åren mördade han sammanlagt 48 unga kvinnor och dumpade deras kroppar vid en flod. Snacka om att leva ett dubbelliv. Hur kunde hon inte märka något? Kanske inte då, men nu i efterhand måste hon ha haft några "aha"-upplevelser. Enligt henne kan hon än idag inte få ihop det, det fanns inga varningssignaler eller dylikt. Det tror inte jag på. Jag tror att hon förnekar det för att skydda sig själv. Skydda sig själv från hennes egna anklagelser och hårda ord. Så tror jag att det ligger till.

Idag ska jag bowla med Jojo. Kommer att bli riktigt skojatt både bowla och att umgås med henne. Annars brukar vi mest softa tillsammans med en film eller så vilket är trevligt, jag är softarnas drottning så det gör mig ingenting. Kul att hitta på någonting tillsammans! Efter bowlingen sticker vi till stugan och käkar. Tyvärr kan jag inte skriva vad vi ska käka eftersom Jojo kommer att läsa detta, så jag säger det senare.

Nu är det frukost och sedan duschen för min del!

XOXOXO Bexxe

Inga kommentarer: