2009/07/14

Kollat film med Jojo

Jag och Jojo har precis kollat klart på Ice Age 3, den får ett högt betyg av mig, 4/5 stjärnor.

Frågan är om jag ska ringa till mamman min och sticka till stugan? Ge rabatterna lite vatten så att ingen växt avlider eller så. Både jag och Jojo är jätte trötta av någon anledning. Det kan bero på att vi har ätit mat och en maffig bit paj. Synd om hennes mamma, hon lagar mat och bakar medans vi äter upp det. Stackars Jojos mamma som för övrigt har ogillat mig i sex år snart. Det måste firas! I sex år har hon försökt att bli av med mig, men jag ger mig inte så enkelt. Jojo är trots allt en bra vän så det är bara för hennes mamma att börja acceptera det, sakta men säkert går det framåt på den fronten.

Borde jag gå in i dimman snart och fira min födelsedag..?

1 kommentar:

Evelina sa...

varför gillar hon inte dig? hur kan man inte gilla dig?? jaaa party party!! :P