2009/11/24

Anti Leona, Anti Tove!

Gooooood morgon hotties!

Sovit gott? Jag har sovit rätt bra faktiskt. Vaknade bara några gånger då Robert låg för nära och andades rakt upp i fejan på mig. Not nice. Han vaknar inte när jag puttar eller försöker flytta på honom så jag måste istället typ använda en bestämd ton "Akta dig!". Då flyttar han på sig.

Alltså. Varje måndag på The Voice kommer en satkärring som heter Leona (eller något) och bara kränger ur sig en massa onödiga och ointressanta meningar. Igår berättade hon att Jackie i ParadiseHotel ska fira jul med sin pappa på Kumla. OCH?! Det värsta var att hon skrattade efter hon hade berättat det medan de andra i studion var helt tysta. Åh, hon är så jäkla pinsam. Hon är typ 30 år och är ändå helt insatt i olika fjortisars bloggar. Hon är en wannebe-Katrin men misslyckas så jäkla hårt.

Towe från Idol var även gäst i morse. De frågade en enkelt fråga "vad vill du inte ha i julklapp?". Inte så svårt. Frågar vi Tove tycker hon att det är en JÄTTE jobbig fråga och det tog typ 15 sekunder innan hon svarade "en orange tröja...". Var det så himla svårt? Det är bara att säga knark, herpes, smäll på käften, inlagda grisfötter eller vad som helst. Hon är så himla löjlig så att jag håller på att gå av på mitten. Barnslig, töntig och talanglös!

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Haha du kan inte mena det där? Så hon är barnslig och allt det där bara för att hon inte visste vad hon ville ha i julklapp? Jag vet inte heller vad jag vill ha i julklapp, jag hade skippat frågan helt och hållet.

Herregud, du verkar bara ha bestämt dig för att du ska hata Tove. Väldigt moget, "Bexxe".

bloggare på icedaniel.se sa...

Hur kan ni överhuvudtaget titta på någon sån skit som idol. Slutar ni titta så slipper vi en massa wannabe-nollor !