2009/11/26

Röv dag

Idag känner jag mig inte pepp. Inte överhuvudtaget. Idag vill jag ligga i sängen och försvinna från omvärlden. Igår fick jag höra att jag utstrålar ledsamhet. Inte glädje, inte hoppfullhet, inte trygghet. Utan ledsamhet. Great, det räcker inte med att jag känner mig ledsen utan nu utstrålar jag även det och tydligen jäkligt starkt. Men det är klart att det inte går att utstråla glädje när man känner sig ledsen och nere.

De dagar som jag mår som sämst brukar jag vila, gråta en skvätt och sedan gå vidare. Det fungerade inte denna gång. Gråtit har jag och släppt ut mina känslor, men ledsamheten har inte försvunnit. Det brukar försvinna. Inte denna gången..

Nu ska jag göra något kul så att ledsamheten försvinner och det är att sminka mig. Gymmet får vänta. Vet du vad? Det är helt okej.

Tills dess, må väl!

Inga kommentarer: