2009/11/23

inte säker...

Tack Evelina för kommentaren!

I början var jag helt säker på att det var en tik som vi skulle ha. Nu är jag inte lika säker längre. Får prata lite mer med uppfödaren då jag vet att hon har mer erfarenhet bland hennes kullar hur tikarna respektive hanarna uppför sig bland andra hundar. Litar på henne helt enkelt!

Idag händer det inte så mycket. Tänkte fixa här hemma som vanligt och ge mina fötter lite uppmärksamhet genom ett fotbad. Det är sååååå skönt!

Igår var jag och tränade. Det kändes jätte bra och jag tränade lite mer än vad annars brukar träna. Vi var endast fyra personer nere på gymmet så jag kunde koncentrera mig mer än vad jag annars brukar göra då det ofta är rätt fullt där nere om vardagarna. Kroppen känns sådär skönt mörbultad just nu men inte på ett jobbigt sätt. Det känns att jag har ansträngt mig med jag har ändå ingen träningsvärk. Ja, du vet nog hur det känns!

I lördags skulle egentligen jag, Robert, Jonas (trummisen i bandet) och hans flickvän Matilda iväg och bowla. Så blev det inte. Istället valde Jonas och Matilda att bråka i fredags så det var helt enkelt deras fel att det aldrig blev av. Dumma människor. Kändes lite onödigt.

Vill även gratta min förra bästa vän till ankomsten av en söt liten prinsessa! I fredags krystades ett litet mirakel ut ur Rebeccas mutti, ÄNTLIGEN. Tjock och söt liten bebis. Precis så som bebisar ska vara. 21 år, gift och tvåbarnsmamma det är fan inte illa pinkat!

Inga kommentarer: