2009/11/27

Kaffebollar

God morgon!

Idag mår jag mycket bättre. Det bero på att Daizy är här idag och håller mig sällskap. Idag ska jag tvätta kläder och det känns tryggt att ha med sig henne ut till tvättstugan också. Susanne, min mentor, skulle egentligen ha kommit hit idag men hon tog vaccinsprutan för någon dag sedan och är nu mega sjuk. Ännu en anledning till varför jag absolut inte kommer att ta vaccinet. Ska/har du?

Hm, måste skriva upp vad som behövs handlas tills på söndag då jag ska julbaka. Jag har frågat den övriga familjen vad de önskar att jag bakar men inte direkt fått några speciella önskemål. Förutom Robert då som vill att jag ska göra negerbollar. ALDRIG I LIVET! Han är besatt av dessa bruna bollar medans jag är rätt less på dem. Att han sedan vill ha i rätt mycket starkt kaffe gör inte saken bättre heller. Kaffe=Råttgift. Det är inte ens speciellt juligt heller.

Just det! Jag ska skriva vad som irriterade mig sjukt mycket när jag kollade på gårdagens avsnitt av Dr.Phil. Är fortfarande irriterad, men inte ledsen och nere som jag var igår. Bara same old Bexxe som är i farten igen! Inlägget kommer lite senare.

1 kommentar:

Jojo, Jossi, Johanna eller vad du nu kallar mig för :) sa...

Okej men om du bakar så kan du väl komma förbi här typ måndag morgon eller va fan söndag kväll då? Så kan vi snacka och äta ngt xD. Ps jag har inget ätbart hemma så du får fixa, men det går fint med din baknin, haha