2009/11/26

Julklapp till mamma, CHECK!

Nu vet jag vad jag ska köpa till min mami i julklapp! Eftersom hon läser min blogg tänker jag såklart inte skriva vad det är men det är en världsbäst julklapp, så mycket (läs:lite) kan jag avslöja. Så nu vet jag vad jag ska köpa till mamma och mormor. Har ännu inte bestämt mig vad jag ska köpa till pappa och Robert. Daizy är enkelt, ett smarrigt grisöra!

Just sjutton! Min kusin, mitt gudbarn, vad ska jag köpa till honom? Han är sju år och en galenpanna. Förslag någon? Att han sedan är mer bortskämd än vad jag är gör det inte enklare. Lillskiten har ju ALLT. Buh.

Jojo ringde och frågade mig om jag ville följa med ner till stan eftersom det är rea. Mitt svar: HELL NO! Det var någon butik som heter Vila som skulle ha rea. En klädesbutik som heter Vila? Wierd..

Inga kommentarer: