2009/11/26

Pinsamt i "vakna!"

Josefine i morse i "vakna med the voice": Britney vill gifta sig för tredje gången. Första gången var hon gift i hela 55 timmar. Det är liksom mindre än i två dygn!!!

Jasså, är det Josefine...? Dumbass. Ta in någon annan med lite hjärna och som inte smörar för svallerbyttan Katrin hela tiden! Tragiskt att se.

God morgon du förhoppningsvis utvilade.
Sovit gott? Jag har sovit jätte bra. Har bara vaknat någon enstaka gång under hela natten. Måste se så att Robert ligger bra ju...

Det gick bra igår på Citadellkliniken. Efter det åkte jag och mamma och hämtade Daizy, lämnade av henne där hemma och stack sedan på massage. Det var mamma som blev masserad. Jag satt brevid som jag alltid gör och drack julmust. Har jag berättat hur mycket jag älskar julmust? Det är fan den bästa drickan som finns.

Idag händer nog inte allt för mycket. Ska gymma ikväll men det är lång tid kvar. Tror att jag ska damssuga och fixa här hemm lite. Skulle egentligen göra det igår men det blev aldrig riktigt av.

Vad ska du hitta på idag? Eller under helgen?

Inga kommentarer: