2009/11/25

Frågestund eller ej?

Idag ska jag följa med mamma till citadellkliniken för ett återbesök. Det är inte förens om några timmar så jag har lite dötid att utnyttja. Så vad ska jag hitta på? Jo, jag tänkte sminka mig och göra mig fin helt enkelt. Tänkte även testa om jag kommer i mina jeans igen eller om mina höfter fortfarande är för stora. Don´t get me wrong, I love my body! Mina former är fina men jag vill tajta till det lite här och där. Speciellt eftersom jag ska... Nej just det. Det är en hemlighet! Vad det är som jag ska göra får du reda på om typ två månader.

Hm, nu under dessa fem månader som jag har bloggat har jag berättat mycket om mig själv och om mitt liv. Du har kanske några frågor? Borde kanske ha en liten frågestund om det är någonting som du undrar över eller bara är nyfiken på? Svarar på ALLT! Hade det varit en bra idé?

Inga kommentarer: