2009/11/25

Från två till tre till fyra/fem?

God morgon änglar!

Sovit gott? Jag har sovit suuuuuper gott. Drömde en lite läskig dröm inatt. Drömde om eld, MYCKET eld men vi lyckades att släcka den. Jag kommer ihåg en och ibland fler drömmar varje natt. Du vet väl att vi drömmer flera drömmar om nätterna? Oftast kommer man bara ihåg en men jag kan komma ihåg flera stycken. Det sägs att de som drömmer mycket lever längre. Hoppas att det stämmer för då kommer jag att leva i all evighet.

Har tänkt lite nu på morgonen. Jag hade velat åka till gymmet fem dagar i veckan istället för tre. Då kommer mitt schema att se ut så här:

Måndag: Kondition + mage + bröst + rygg (mest kondition)
Tisdag: Kondition + styrketräning av hela kroppen
Onsdag: Kondition + mage + bröst + rygg (mest kondition)
Torsdag: Kondition + styrketräning av hela kroppen
Fredag: LEDIG
Lördag: LEDIG
Söndag: Kondition + styrketräning av hela kroppen

Hur tycker du att det schemat ser ut? Får fråga pappa vad han tycker. Det är trots han som är "elit gymmar´n" i familjen. Det känns lite lite att endast gå tre gånger i veckan. Innan gick jag två, ökade till tre och nu vill jag öka till fem eller åtminstone fyra dagar i veckan. Min kropp klarar det och jag klarar det!

Du som tränar, hur ser ditt schema ut om veckorna?

Inga kommentarer: