2009/11/24

Blev lite knasigt där

.... och så var jag hemma igen!

16.45 ringde det på dörrklockan. Innanför skallbenet gick jag igenom de människor som det kunde vara. Robert... nej, varför skulle han ringa när han har nycklar? Mamma... neeej, hon slutar 17.00 så det är omöjligt. Pappa... nej inte han heller, han kommer alltid och hämtar mig 17.30. Fick lite smått panik. Smööög försiktigt fram till dörren och kikade genom titthålet vem det var. Jo ta mig tusan, det var pappa! Jag öppnade dörren och han tittade fundersamt på mig, sedan frågade han "ska du inte med och träna idag?". Ehm, jo, om 45 minuter blev mitt svar. Pappa hade tagit fel på tiden eftersom han slutade från jobbet tidigare idag. Tokig pappa jag har. Det var bara att byta om kvickt som sören och ge sig iväg. Skönt tycker jag för då kommer jag ju hem tidigare sen.

Det gick bra ikväll. Allt gick bra. Jojo kom förbi en runda och solade så vi hann att ses en kort runda. Nu är jag ungefär 90% slut i kroppen så jag tänkte fråga Robert väldigt snällt om han kan åka iväg och handla själv. Det finns inga bananer hemma och så kan det inte vara!

Ha en bra kväll folket!

Inga kommentarer: