2009/06/18

dansa = döden

Partykiller nr.1 är när folket dansar.


Ja jisses, jag sitter där och håller en trevlig konversation med några människor så gott det går bland allt tjo och tjim och hög musik. Rätt som det är känner man hur någon börjar dra i en och skrika "kom igen! dansa nu!". Snäll som jag är så ler jag lite och skriker tillbaka "nej, jag pratar, men dansa du". Hjälper detta? NEJ! Då får jag höra "men kom igen nu, var inte så tråkig, du kan dansa ju". I detta läge börjar jag bli lite smått irriterad men ger som svar "nej men jag pratar, dansa du istället". Helt plötsligt förvandlas personens ögon till puppyeyes och börjar skrika bedjande "snääääääääälla, kom igen, du är så tråkig, vi kan väl dansa, snäääääääääääälla". I detta ögonblick går min irritation över till ren förbannad ilska.... Så är det varje gång jag går ut!



NEJ JAG VILL INTE DANSA!

JAG HATAR ATT DANSA!

VILL HELLER INTE SE DIG SHEAKA YOUR MONEYMAKER...

Inga kommentarer: