2009/06/17

Om tio minuter

Om tio minuter kommer min mamma för att upp mig och Robert. Vi hade tänkt att sticka till vår sommarstuga. Visst låter det jäkligt "svensson"? Me like!

Vår stuga ligger ca fem-tio minuter utanför stan. Det tycker jag är jätte skönt för då behöver man inte direkt bestämma någon helg eller så då man åker iväg. Sedan känns det faktiskt som om man är längre bort än vad man är ifrån stan. Detta är den första sommaren som vi kommer att spendera helger och semestrar där. Under hela vintern och våren renoverade vi både stugan och trädgården så nu är det snajsigt där!

Nä, nu ringde morsan som väntar på mig utanför. Skriver igen lite senare!!

1 kommentar:

ELina sa...

Hej pinky babe. Jag saknar din roompa som faeen !! Har ringt din mobil ett ex antal gånger men den äör alltid avstängd. Har du bytt nummer ? isåfall så kan jag väl få ditt nya ? Tror vi har en jävlans massa att snacka om. Hör av dig. Älskar dig fortfarande (; puss !