2009/06/14

Over and done


(En jätte glad Majsan)
Det blev inte så mycket fotande igår. Efter några öl kunde jag slappna av, Majsans kompisar verkade för övrigt vara jätte snälla. Så vad gjorde vi? Det började med att jag och Robert anlände ca två timmar efter kalajset hade börjat. Alla chitt-chatta med varandra och stämningen var rättså lugn. När alla började bli lite runda under fötterna lekte vi charader. Filmer var temat och det var inte det enklaste kan jag meddela. Tror att det slutade med att alla vann, precis som på lågstadiet.


När vi hade tröttnat på det föste Majsan undan mattan för då skulle det lekas "snurra flaskan". Flaskan stanna på mig två gånger till min stora besvikelse. Jag var då tvungen att shota soya (som jag spottade ut med en gång, tror seriöst att jag tänkte svälja?) och klippa en bit på mitt hår. Att jag klippte mitt hår gör ingenting, tog håret under luggen så det syns inte. Klippte väl en sådär tio cm och jag såg på människorna, inklusive Robert, att dem tyckte att jag var konstig. Tji fick dem när det inte ens syntes!


Runt 00.30 blev jag och Robert trötta så då gick vi hem. Eller, vi gick först inom Preem och köpte wook och baugette till frukost. MUMS!


Nu ska vi iväg till Robert morsa ute i bushen. Uppdaterar när jag kommer hem igen!

Inga kommentarer: