2009/06/20

LONDON

Nu är jag och min familj i stugan. Jordgubbar, grädde och glass äts det för fullt. MUMS!
Har jag berättat att jag, mamma och mammas väninna ska till London nästa fredag? Vi åker som sagt dit nästa fredag och åker hem igen på måndagen veckan efter. Snacka om att detta verkligen är att tänja på mina gränser! Nu ska jag åka tåg, flyg och turista mig långt utanför trygghetszonen.

Vad är det som lockar då? Shoppingen! Ja jisses vad det ska handlas kläder. Jag har aldrig varit i London men alla som har varit där säger att det är jätte mysigt. Sedan är väl London en sådan destination som man ska åka till någon gång i livet. Får se om det är så bra som alla påstår.

Om du har varit i London får du gärna komma med lite tips vad vi kan hitta på. Mamma har planerat en hel del men vi vill inte missa någonting viktigt ju.

Fasen vad jag känner mig taggad!! Det är en salig blandning av glädje, nervositet, rädsla och förväntan som rusar runder i kroppen. Mitt mål är att ha kul och slappna av. Lättare sagt än gjort, men jag kommer att klara det.

Inga kommentarer: