2009/06/18

TYRA BANKS SHOW

Dagens program handlar om killar som är heterosexuella, men som får betalt inom porrbranchen genom att ha bögsex.

----------------------------------------

Ja herregud... Till en början med måste jag skriva att bara för att en kille har analsex (eller "bögsex") med andra killar så betyder det inte att han är bög privat. Jag håller med honom, porr är porr oavsett kön. Gäller det samma sak för tjejer då? Om två tjejer spelar in lesbiska scener, är tjejerna homosexuella då? Det är ett jobb, även om jag inte anser att det är ett bra jobb. Som sagt, porr är porr...

Har det någon betydelse vem det är som kollar på filmerna eller bilderna? Jag vet några stycken som tänder på "bög porr", och guess what, de är tjejer.

Jag tycker att gästerna i dagens program verkar säkra på sin sexualitet och fördomsfria (om homosexuella iallafall). Homosexuell eller inte, måste man sätta in alla i fack? "Om du gör eller säger såhär så är du en sådan person.."


Gay for pay, porr som porr skulle jag vilja säga...

Inga kommentarer: