2009/06/20

Tattoo

Den längsta tänketiden som jag har haft är på fyra år och funderar fortfarande. När jag fyllde 17 år fick jag en tatuering av mamma och pappa. Jag fick tatuera VAD jag ville och VART jag ville. Efter fyra år har jag fortfarande inte bestämt mig... Hur svårt ska det vara egentligen?! Svårt enligt mig. Det finns så många snygga motiv. Jag kanske ska ha någon meningsfull text...?

När jag sedan har bestämt mig för ett motiv så dyker ett annat problem upp. VART ska jag sätta motivet på kroppen? När jag då inte kommer på ett bra ställe så lägger jag det på is. Tatuering ska jag ha, jag är ju jäkligt rock'n'roll i mig själv. Nej men helt seriöst, vill verkligen ha en tatuering.

Vet du vad det sjukaste är? Mamma och jag var i Miami beach för drygt två år sedan. Vilken känd tatueringsstudio ligger där? Precis, miami ink. Självklart gick mamma och jag in där och mamma bestämde sig efter typ 15 minuter för en as snygg tatuering. Hon tatuerades och jag tänkte sten hårt på vad jag skulle ha. Efter ungefär två timmar hade jag fortfarande inte bestämt mig så vi gick därifrån. Världens chans hade jag att få bli tatuerad av en jätte duktig kille. DESSUTOM PÅ MIAMI INK!!!

Beslutsångest är tufft som fan.

Inga kommentarer: