2009/06/18

generation fett

Igår kväll kollade jag på programmet "generation fett", eller jag tror att det heter så. Jag kunde inte mer än att förundras av de människor som anser att fett är sexigt. Det är as coolt! Att bryta ut från mängden som anser att det "normala" är sexigast. Hur ofta träffar man en kille som älskar tjejer som är rakade på huvudet? Eller osminkade tjejer? En kille som älskar feta tjejer, med rakat huvud som alltid är osminkade...? Det händer inte allt för ofta som jag träffar människor som har lite avvikande, vad jag nu anser vara avvikande, sexuella attraktioner.

Kan det helt enkelt vara så att det egentligen är rätt vanligt, men det är ingen som pratar om det? Om man inte anser att det "normala" är sexigt så blir man betraktad som onormal och det vill ingen vara. Min tanke är att det onormala kanske är jätte normalt egentligen. Om man tycker att mulliga/överviktiga människor är sexiga, ja, då är det kanske de människorna som anser att smalt är sexigt som är onormala.

Hur som helst tycker jag att fler människor borde avvika sig från det som anses vara normalt. Tyck och tänk precis vad du själv vill, inte vad andra säger åt dig att tycka och tänka! När du väl gör det, stå för det då. DET är sexigt i mina ögon!


Undrar hur "normal" du är?

Inga kommentarer: