2009/07/22

ALDRIG att...

Detta kommer ALDRIG att ske:

Jag kommer ALDRIG att...
... bli politiskt aktiv
... jobba på donkan
... bli anorektiker
... tuffa (tönta) till mig i bloggen genom att skriva "bitchez" och "bexxelicious"
... ljuga i bloggen
... bli modeintresserad för att sedan lägga upp "dagens outfit" varje dag
... färga mitt hår rosa eller någon annan grotesk färg
... sluta störa mig på 08:or
... testa någon form av narkotika
... låtsas vara glad när jag egentligen känner mig arg
... bosätta mig på söder i Helsingborg (igen)
... sluta gå i mjukisbyxor då jag känner för det
... sluta säga vad jag tycker och tänker
... tappa tron och hoppet på en bättre morgondag
... sluta röka
... börja lyssna på hiphop och rnb
... ta bort mina fräknar med laser eller annat skit
... flytta från skåne
... sluta älska mig själv och mina nära och kära


Vad kommer du ALDRIG att...?

Inga kommentarer: