2009/07/25

Så var det..

God morgon!

Så var det lördag och jag ska hem till Roberts syster och hennes sambo på kalas. Det är inte förräns ikväll vid 18.00 som vi ska befinna oss hemma hos dem så jag hinner att göra lite småfix idag. Jag tänkte färga min utväxt, det gör jag ungefär en gång varannan månad. Sedan hyrde jag och mina föräldrar tre filmer igår. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad filmerna heter just nu eftersom jag är alldeles färsk kommen ifrån sängen. Vi hann endast att kolla på en av filmerna så jag kan kanske kolla på den andra idag?

Nu har Robert semester i tre veckor. Skönt för honom, det behöver han. Nästa helg sticker vi ut på husbilssemester! Det ska bli så himla roligt tycker jag att se andra ställen av Sverige. Jag tänker inte på att Sverige består av fler ställen än Helsingborg. Eller jo, Stockholm också, för vem kan missa detta tjatande om Stockholm på TV och Radio? Ingen.

Lite frukost kanske innan jag börjar att må illa? Så får det bli. Jag måste ha frukost direkt på morgonen annars blir jag helt yr och känner mig illamående. Frukost here I come!

Inga kommentarer: