2009/07/21

Miss duktig

Svar till Evelina: Ja okej, köper man det hos veterinären eller? För tillfället har vi henne inte i bur men annars har vi henne det. Vi som har som sagt testat allt känns det som. Både i bur och utan bur. Tack för tipset om spraysen! Ska kolla upp det.

Gissa vem som har varit en mega duktig tjej? Jo jag. För HAND har jag gått och klippt gräset längs stenläggning runt de 430m2 ENBART för att jag inte litar på de här elektriskia maskinerna. Du vet den linan på maskinen som snurrar jätte snabbt och typ slår av topparna på gräset, hemsk manick. Nej då är det bättre att jag gör det själv så att jag kan ha kontroll över situationen. Kul att råka slinta med en sådan, ops, oj då, där rök en stortå... Jo tjenare...

Det blev inte att jag åkte till skogen idag, tiden drog iväg då jag lyckades att somna under två timmar runt 10-tiden. Kul lekkompis jag är till Daizy då. Nu har jag tre uppgifter framför mig. Jag ska hem till min moster och ta in posten, vattna blommorna och ge kattafan mat. Kanske att jag hittar något gott i skafferiet som belöning..? Vi får se.

Inga kommentarer: