2009/07/23

Still in love

Idag sticker tydigen Jojo till pesto-stad för att träffa sin kille. Trevligt tycker jag!

Det är helt otroligt, jag och Robert har varit tillsammans sedan den 28 november år 2005. I tre år och åtta månader har vi alltså varit tillsammans. Innan dess hade mitt längsta förhållande varat i drygt fyra månader och då tyckte jag att det var en evighet! Det är så det är med tonårsförhållanden, det varar någon vecka eller månad. Att jag skulle hamna ihop med Robert i en tvåa, förlovad och lycklig trodde jag inte då jag såg honom första gången i klassrummet då vi skulle börja i sjunde klass.

Hur vi blev tillsammans kan jag berätta en annan gång. En rätt gullig historia faktiskt. Eller, den ÄR gullig. Det är en hel del att berätta så jag får ta det i etapper emellanåt.

Tre år och åtta månader senare är vi fortfarande kära och lyckliga. Att han inte la benen på ryggen och sprang ut ur lägenheten utan att titta bakåt då mina besvär började att utforma sig, är någonting jag nog aldrig kommer att förstå.

1 kommentar:

LA GATA DEL BARRIO FINO sa...

Detta förtjänar (I'm sooo sorry) ett stort NAAAWEE!! Gulligull xD