2009/07/23

Goder morgon

God morgon!

Nu kollar jag på Nyhetsmorgon på fyran. Regina Lund är gäst. Fy sören vad seg hon är, precis som Carola.

Igårkväll efter jag och Robert ätit middag bestämde vi oss för att tona hans hår igen. Typ två dagar efter vi tonade hans hår sist badade han i klor, smart. Jag håller tummarna för att det kommer att fortsätta vara svart en tid framöver. Det var faktiskt himla mysigt, medans vi väntade de 45 minuterna som skulle gå spelade vi skip-bo och tände en massa värmeljus. Har du spelat skip-bo någon gång? Världens bästa kortspel.

Jag lämnade mattan igår till kemtvätt! När ska jag hämta mattan igen? Jo den 17 augusti. Jaja, kemtvätten måste ha semester den med.

Idag vet jag inte sriktigt vad som kommer att ske. Eller jo, jag ska följa med mamma på massage i eftermiddag. Sedan vet jag inte. Robert ska repa idag så honom kommer jag inte att träffa förrens typ 21.00 ikväll. Festivalen ska jag inte till i alla fall. Det blir nog att jag sticker ner en sväng imorgon kväll för att kolla på Bullet. Eller jo, JAG SKA rättare sagt.

Inga kommentarer: