2009/06/23

AC/DC

Min kompis Christine (Vixi) var i söndags och såg AC/DC på ullevi. SITTPLATS hade hon den lilla korven! Bullet var förband så nu har äntligen Christine sett dem live. Bandet som Robert sjunger i, Bulletrain, var förband åt Bullet förra hösten på Tivvan här i Helsingborg. Gissa vem som hade backstage-pass då? Jag såklart! Jag och sångaren i Bullet satt och sjöng en massa Eddie Meduza låtar där backstage. Måste tillägga att anledningen till varför jag kan Eddie låtar är för att jag lyssnade på honom nä jag var typ 13 år.



Tycker att det är grymt kul att Bullet var förband åt AC/DC eftersom Bullet inspireras av dem. 57 000 i publiken, snacka om tryck. Inte behövde Christine bli ihjäl klämd för det, nej, hon hade ju fribiljett + sittplats. Måste villigt erkänna att AC/DC inte är mina favoriter direkt. Tycker att gubbarna är rätt tråkiga, men herregud, vem hade tackat nej att gå på deras konsert? Kult för sören...

Inga kommentarer: