2009/06/27

dirty hands

Goddagens!

Klockan 09.00 kom jag och mamma fram till stugan. Nu håller det på att planteras för fulla muggar och killarna som är anställda i mammas och Annelis företag, bygger ett planteringsbord. Daizy ligger och gottar sig i skuggan som vanligt.

Nu är Robert på stcc (?), det är något bil evenemang om jag har förstått det rätt. Så här löd en konversation i onsdags:

Robert: Jo juste! Jag ska och kolla på bilar i Knutstorp på lördag med jobbet, vill du hänga med?
Jag: ....
Robert: Ska jag ta det som ett nej?
Jag: ... Bilar?!... Knutstorp?... #%¤##)(@!!
Robert: Okej, ett nej alltså...

Såg du dokumentären igår om Michael Jackson på kanal ett? Jag satt och tänkte hela tiden på varför dem inte grät eller ens var lite ledsna överhuvudtaget. Hur sjutton någon kunde sätta ihop en dokumentär så himla snabbt och störa i sorgeprocessen. Efter ett tag kommenterade jag detta till Robert som då gav svaret att det är förinspelat. Hur fasiken skulle jag kunna veta det...?

Inga kommentarer: