2009/06/23

THE TYRA BANKS SHOW


Dagens program var en hyllning till de som har gått igenom en skilsmässa och nu är redo att gå vidare.

-----------------------

Paula: Hennes son var 19 år och tänkte så moget om sin mamma och hennes framtida förhållanden. Själv är jag inget skilsmässobarn så jag vet inte hur jag hade reagerat, men jag hade nog inte sett fram emot det som han gjorde. Paulas makeover var lite tråkig tyckte jag! Tyckte att han kunde slänga på henne en röd, sexig cocktailklänning. Överdrivet kvinnlig efersom hon inte var van vid det. Förresten hur sjutton såg kändisstylisten ut? Han såg ut som en kanariefågels ollon med glasögon på (inomhus?!). Kul att Paula gillade sin nya stil i alla fall.

De övriga: Det som först slog mig var att alla hade barn med sina ex män. Även om de har skilt sig kommer de alltid att vara länkade till varandra, vilket är oehört tragiskt. Det får mig verkligen att tänka en extra gång innan jag skaffar barn med någon. Varje man hade även varit otrogen mot sin kvinna, som de var gifta med och även har barn med. Vad för förebild är man mot sina barn då? Tycker att det är riktigt svinigt med otrohet, det finns ingenting som kan göra en otrohet okej. GÖR SLUT INNAN OM DU NU MÅSTE VARA MED NÅGON ANNAN ÄN MED DIN TJEJ/KILLE! Snacka om att försöka ha kakan och äta den...

Skulle jag kunna tänka mig att ha ett skilsmässoparty? Själva skilsmässan är ingenting att fira men att man har klarat av att gå vidare är definitivt något att fira. Så om du har dumpat någon eller någon har dumpat dig och du har lyckats att gå vidare, som alla gör förr eller senare, fram med vinet (eller vad man nu föredrar) och börja fira! Ett tips bara, köp inte en sådan tårta som de hade i programmet, fruktansvärt osmakligt tyckte jag...

Inga kommentarer: