2009/06/21

Trotsig dator

Min dator vill inte riktigt som jag vill. Den vill glappa med strömmen och stänga av sig själv lite då och då och det vill inte jag. Hade varit underbart om jag hade kunnat skita ut några tusenlappar och köpa mig en ny dator. Sponsra någon...? Ingen? Nej tänkte väl det...

Nu under sommaren tjänar jag lite pengar på att städa mammas och pappas lägenhet. Det är inte speciellt ansträngande och tar ca två timmar. Det härliga är att jag kan gå och ta vad jag vill ha i kylskåpet om jag skulle bli hungrig, det hade jag inte fått på en vanlig arbetsplats. En girig och sur chef slipper man också till råga på allt. Kan nog inte bli bättre.

Jag måste nock åka till väla och inhandla en ny fin bikini också. Kan ju inte sola topless än på ett tag. Vill helst inte ha snuskgubbar hängandes över häcken dreglandes heller. Nej tack, jag står över...

Inga kommentarer: