2009/06/25

Josse-dag

En timmes avkoppling


Hello sunshines!!

Idag vaknade jag upp med en lite rosaaktig färg på min kropp. Nåja, solen tog lite i alla fall under den timmen som jag låg ute. Visst se det mysigt ut på bilden?

Idag ska Josse komma hem till mig, en liten paus ifrån Landskrona kan hon behöva. Jag tänkte att vi kunde köpa melon och jordgubbar och dra till stugan. Massor med c och d-vitamin, då blir min läkare glad och min kropp såklart.

Först ska det ätas frukost och stoppa in de ny tvättade kläderna i byrån. Du kommer ihåg att jag i förrgår skulle gå till tvättstugan innan Tyra började för att kolla om det fanns en tid? Hör och häpna, klockan var 14.55 och det fanns en tid 15.00. Ibland har man en jäkla tur. Förresten är du också en sådan person som inte tänker på att tvätta? Tvättkorgen är ALLTID överfull?

Inga kommentarer: