2009/06/22

THE TYRA BANKS SHOW

Dagens program var ett allt-i-allo program. Tre tjejer ifrån serien "bad girls club", tre tjejer från serien "true beauty" och Whitney från serien "the city" gästade Tyra.
-----------------------------
Måste börja med att skriva om mitt missnöje med hur Tyra såg ut idag. Tantig klänning, tråkigt smink och simpel frisyr. Färglöst och tråkigt helt enkelt. Stämmer inte alls in på hennes personlighet. Nu när vi har det avklarat...

Bad girls club: Bad? Men snälla. Är man en bad girl för att man svär, dricker alkohol och har sex...? Då består typ 3/4 av västvärldens befolkning av bad girls. Tyckte att det var otroligt töntiga frågor också. Har du sagt fel namn under tiden du har hånglat med någon? Har du hånglat med någon av samma kön? Ja shit vad bad man är då... Löjligt värre...

True beauty: Först och främst, hur kan någon döpa sitt barn till Hadiyyah-lah? Föräldrarna måste ha varit höga som hus vid det tillfället. Det jag kom att tänka på varför hon blev så arg när hon åkte ut och då fick höra "you are not a true beauty", är för att hon inte är van att höra det. Hon är förmodligen van att få precis vad hon vill pågrund av sitt utseénde. Inte van att få nobben helt enkelt. Jag tycker att programmet verkar vara rätt så intressant. Förresten varför hade Monique perik på sig?! Det första jag tänkte när jag såg henne var "Fy fasen vilken ful frisyr hon har". Mycket snyggare med det korta!

Whitney: Hon kom in, pratade som en 14åring och gick. Jätte konstigt. Lönt att hon var där överhuvudtaget liksom... Klänningen var söt i alla fall!

Vad tyckte du?

Inga kommentarer: