2009/06/23

My sweet car <3

God morgon!


Robert ligger inne i sängen och sussar gott, i förrgår kände han sig lite dålig och igår kväll blev han jätte sjuk. Håller tummarna att jag inte ska bli smittad. HATAR att vara sjuk. Ha ont överhuvudtaget hatar jag, speciellt om man är yr, kroppen vet inte vart den ska bli av och allt känns jätte konstigt.

Idag är det sommar och sol! Frågan är om jag kan tvinga iväg Robert till stugan så att jag kan sola lite. Jag har körtkort och bil. Fick mitt körkort för ca ett år sedan. Tyvärr har det blivit så att jag inte har kört så mycket, endast en gång själv. Samma rädsla som en nybörjare känner jag inför att sätta mig själv i bilen och köra. Det känns konstigt liksom. Jag är van att inte köra bil, eftersom jag inte har fått, men nu när jag får känns det som om jag gör något olagligt. Måste börja köra! Vill kunna sticka iväg när som med bilen utan att vara rädd.

Idag ska jag och mamma sätta upp lappar lite här och där. Det är reklam för hennes och hennes väninnas företag. Ett utmärkt tillfälle att öva mig köra min bil! Sportbilar är inte speciellt lugna att köra. Love my car anyway!

Inga kommentarer: