2009/06/24

Vit, fräknig och rock'n'roll

Underbar dag!

Helt otroligt vad varmt det är, solen glassar på så in i bomben. Jag lyckades övertyga Robert om att åka till stugan så att jag kunde sola. Han är så snäll min karl, nu ligger han jätte sjuk i sängen och kollar på "pirates of the carribean".

Så vad gör jag inne om det är strålande solsken ute? Jo, jag klarar av och ligga i typ högst en timme. Jag är vit, fräknig och jäkligt rock'n'roll. Andra som inte är det klarar av att ligga och steka hur länge som helst, men inte jag inte. Du skulle sett förra gången jag råkade ligga ute lite för länge, det var väl för typ en månad sedan. Eftersom det äntligen blev sol och varmt ute bestämde jag mig för att ligga och steka tills jag nästan skulle smälta bort. Så blev inte fallet. Efter ungefär tre timmar fick jag världens huvudvärk som resulterade i att jag spydde som en kalv. Osmakligt men sant...

För övrigt har jag kommit på världens bästa idé! Det ska bli lika fint väder i helgen så då tänkte jag beslagta min mosters och hennes gubbes pool. Snacka om att jag kommer att ha det nice med massa sol, bad, jordgubbar och glass i stora lass (jag vet, är en mästare på rim). Jag har ännu inte badat i deras pool heller så det blir ett perfekt tillfälle att inviga den! Dessvärre finns det ett litet problem. Moster och hennes man vet inte om min briljanta idé ännu. Det blir att ringa och fråga om det är okej, vilket jag till 99% är säker på att det är. Hoppas att Robert blir frisk tills dess.

Glöm inte Tyra klockan 15.05 på kanal tre.
Don´t be late!

Inga kommentarer: