2009/06/27

Äta kött i stora lass

Så där ja! Nu ser det riktigt snyggt ut i rabatterna. Som jag förutspådde innan vi började har jag SÅKLART bränt mina axlar. Hej kräfta! Det är jag det.

Nu är min pappa påväg hit med lite kött som vi ska grilla. Inga jäkla vegetarianer här inte. Tycker lite synd om pappa, han var ute och turade igår med jobbekompisarna. Idag är han trött kan jag lova.

Kom och tänka på det att jag har inte varit ute på krogen på säkert två månader. Okej kanske inte riktigt två månader, men där intill. Fan vilka pengar jag har sparat. Annars är det minst 200 kronor som ryker på en utekväll. Det blir ännu mer om jag inte förfestar innan. På tal om att spara pengar, jag har bytat cigarettmärke. Jag sparar 100 kronor varje månad på att röka level menthol (som jag rökte innan) istället för Marlboro menthol. Smålänning som jag från början är...

Imorgon blir det ännu en fixardag. Pappa och Robert kommer att fixa här på stugan medans jag och mamma ska till Höör och kolla på möblemang.

Nu måste jag tända grillen och börja grilla.
Det är jag som är grillmästaren i vår familj.

Inga kommentarer: