2009/06/21

Brun ute, brun inne

YES! Nästa vecka ska det bli soligt och varmt. Snacka om att jag ska steka mig då. Tyvärr är jag den tjejen som aldrig blir brun, alltid röd först och sedan övergår det till någon brun/röd ljummen färg. Jag får helt enkelt starta en kampanj: "Våga Vara Vit"! Det är nästan alltid så då man har varit på semester så är den första frågan hur man mår och sedan om man har blivit brun. Visst stämmer det? Att få färg på sin kropp är tydligen viktigt. Why?

Idag ska jag och Robert till stugan igen. Häcken behövs klippas en aning och sedan finns det lite små plock att fixa. På måndag kommer renoveringskillarna igen för att fortsätta renovera trädgården. Stugan har blivit helt perfekt efter renoveringen, nu är det bara trädgården kvar. Vi ska ha ett avslappningsställe med en liten damm och fontän omringad av palmer och andra täckande träd och växter, just för att man ska kunna sola topless. ME LIKE! Sedan ska det läggas lite stengång och så. Göra det till ett exotiskt ställe helt enkelt. Snacka om att grannarna glor in på vår tomt. Det ser inte direkt ut som ett vanligt stugområde och då är ändå bara stugan klar. Jag kan lägga in före och efter bilder sedan när det är klart.

Nehe, nu är tekakorna tinade och teét är klart... Frukost here I come!

Inga kommentarer: