2009/06/26

Idag fick jag present

Visst är det räfflade över bysten en fin detalj?



Älskar halterneck snöret.
Linnet är perfekt somrigt!

Hej i värmen!

Idag var jag som sagt på hårkonsultationen med mammas väninna. Det bästa var när han körde ner en kamera som förstorade 60x hennes hårbotten med alla hårrötter. Inga mjäll där inte!

En konversation vi hade medans Anneli fyllde i ett formulär:
Jag: Åh vad bra att du bara tvättar håret två gånger i veckan, det gör jag också
Anneli: Två gånger i veckan? Nej... Två gånger om dagen!
Jag: TVÅ GÅNGER OM DAGEN?!
Anneli: Ja vaddå då? Jag kan ju inte gå runder med fettigt hår.
Jag: Nej men ju mer du tvättar håret med schampo och balsam desto mer fettigt blir det...
Anneli: Ohfaan...
Jag: JA! Så ge fan i det!


De två linnena som jag har fotat fick jag idag i present av mamma. Kul att få presenter även om jag inte fyller år. Hon är bra min mamma! Anledningen till att jag inte har med mitt huvud är helt enkelt för att jag inte vill. Sug på den! Eftersom jag har varit ute i solen en bra stund nu ser jag ut som en blandning mellan en jordgubbe, geopard och panda. Nej, det spar vi tills en annan gång.

Det blev inget planterat idag så vi ska göra det imorgon istället. Nu ska jag käka lite jordgubbar och kolla på fotbollsmatchen på kanal fyra. Varför jag ska kolla på fotboll har jag ingen aning om, svenska laget är inget bra ändå så.

Inga kommentarer: