2009/07/11

Bättre idag

God morgon!

Idag är det verkligen en god morgon, jag känner mig mycket gladare och piggare. Det kan bero på att det är idag som vi ska hem till moster, hennes man och min kusin för att fira min födelsedag. Klockan 17.00 ska vi vara där. Någonting som gör mig ännu gladare är att jag fick den maten som jag hungrar efter just nu, grekisk sallad med sjukt mycket feta ost och grillspett med fläskkött och kyckling. Sedan sa jag att jag INTE vill ha glass, tårta, kakor eller kaffebröd. Om det är någonting som jag skulle kunna tänka mig att ha som efterrätt är isåfall chokladpudding. Vi får se vad som kommer att serveras. Jag tänkte fota så mycket som möjligt och lägga ut på bloggen om du är intresserad. Vad dagen kommer att innehålla har jag ingen aning om, bra kommer den att vara i alla fall.

Undrar om jag kommer att få någon present idag...?

Inga kommentarer: