2009/07/07

THE TYRA BANKS SHOW

Dagens avsnitt handlade om trångsynta nollor som gnällde över att de inte har en alla hjärtans dag partner.

Tjejerna hade t-shirts där det stod "be my valentine" och killarna hade texten "take me, I´m yours". Bara det var himla töntigt.

Tyra bjöd in singelkillar som fick välja ur publiken vilken singeltjej de ville gå på dejt med. Alla tjejer blev såklart inte nöjda med valet så de som inte blev nöjda fick välja och byta kille.

En tjej i publiken: Hon var inte nöjd med killen som valde henne. Hon ville ha en kille med stora muskler. Hon ser en kille som bakifrån ser ut att ha stora muskler och hon völjer honom. När han sedan vänder sig om för att gå upp till henne brister hon ut och nästintill skriker att hon ångrade sitt val. Hon väljer så småningom en kille med London dialekt.

En annan tjej i publiken: Hon var inte nöjd med killen som valde henne eftersom han var för kort. Hon kan ABSOLUT inte gå på dejt med en kille som bara är någon centimeter längre än vad hon är. Hon byter då till en flaggstång.

Asså seriöst! De kommer till Tyra och gnäller över att de inte har några hjärtans dejter och sedan när de får en dejt duger inte killen. Inte tillräckligt med muskler? Inte lång nog? Konstigt att de inte har någon kille!

En gäst kommer dit med en massa hjärtans presenter:
1. Hello Kitty diamant halsband
2. Vibrerande trosor med en fjärrkontroll
3. Skräddarsytt läppglans
4. Choklad
5. Låt din dejt välja ett par skor

Det enda som jag hade kunnat tänka mig att få är att jag får välja ett par skor. Resten är bara trams. Ett Hello Kitty halsband? Jo det är diamanter, men jag skulle aldrig bära det. Choklad? En tråkig klassiker.

Alla paren fick åka yacht med en trerättermiddag och lära känna varandra. Det hade varit kul!

En kvinna ångrade att hon dumpade sin barndomsvän för 15 år sedan, så Tyra återförenade dem i studion. Kul tycker jag.

Jag har aldrig firat alla hjärtans dag. Tycker att det är överreklamerat och krystat. Robert och jag kom överens i början av vårt förhållande att vi inte ska bry oss om denna dag utan försöka göra alla dagar alla hjärtans dag. Det är fasiken as konstigt att det finns EN dag om året då media anser att folket ska vara romantiska och handla diverse onödiga prylar som nallar och äcklig mörk choklad med körsbärsfyllning. Nä, dagen borde elimineras ur kalendern. Konstigt att det inte sker fler självmord på alla hjärtans dag än vad det redan begås. Snacka om att det är dagen D som många singlar känner sig totalt ensamma och oälskvärda. Kul och se alla par gå och gulla och hångla i matkön? Nej tack, jag hoppar gärna över det och ändå är jag inte singel.

Har en sak att säga: Håll ert saliv för er själva, snaska inte mule i icas matkö när jag är där!

Inga kommentarer: