2009/07/06

No Tyra

OHNO! Det blev inget Tyra idag för mig. Självklart skulle det börja att åska och blixtra typ tio minuter efter att Tyra hade börjat, så jag var tvungen att dra ut alla sladdar i lägenheten. Här chansas det inte! Någon som kan uppdatera för mig vad som hände..?

Tur att Tyra är var dag så imorgon gör jag ett nytt försök.

Nu ska jag färga Jojos hår. Hon håller på att platta sitt hår för fullt eftersom det är naturligt lockigt. Jag föredrar att färga hår då det är rakt.

Kollar du på "date my ex with Jo and Slade"? Jag och Jojo kollade på dagens avsnitt när Slade helt plötsligt vill ha en dejt med Jo. Vilken skitstövel han är som frågade på det sättet. Varför inte bara ta henne åt sidan och fråga? Eller ännu bättre, ge upp. Det finns en anledning till att de gjorde slut och det består. Jag älskar att tycka till om realityserier!

Nej nu ska jag börja färga håret. Håller tummarna för att det ska bli bra. Det har inte gått dåligt någon annan gång så det kommer det inte att göra denna gången heller. Så det så.

Inga kommentarer: