2009/07/09

Gårdagen=Datorn strejkade





Crazy mamma efter massagen ---->




På väg ner från åsen


<------ Uppe på åsen. Varför ta motorvägen när man kan få denna utsikt?
----------------------------------------------------------------
ÄNTLIGEN!
Dator var trotsig som sören igår och vägrade att vara igång en länge stund. Det första jag ska önska mig när jag fyller år på måndag är en ny dator. Sedan ska denna flyga och fara åt ...
Visst ser mamma roligt ut? Ser ut som the mask. Jag skulle vilja testa på att få massage. Jag har aldrig fått massage från en utbildad massör. Om det inte hade varit ett så himla slitsamt jobb hade jag utbildat mig till massör, tycker som sagt om människokroppen.
Farmor: Jag kollar alltid på de tv-programmen där de opererar. Det skulle jag vilja göra.
Jag: Ja men utbilda dig till det då.
Farmor: Ja, jag kan börja utbildningen nu så är jag lagom klar tills jag fyller hundra år.
Jag: Precis! Vem skulle inte vilja ha en hundra åring som opererar en?
Igår tonade jag Roberts hår, svart. Det var på ett villkor, att han ALDRIG få ha mustasch eller skägg fjun/hår. Själva toningen blev jätte bra och jag rulade som vanligt när det kommer till att fixa människors hår.
Nu ska jag fixa mig lite, vakna till och lite så. Sedan kommer gårdagens avsnitt av Tyra.

Inga kommentarer: