2009/07/07

Här. Borta.

Seriöst? Var det allt..? Det lät mer än vad det var. Typiskt, jag som hoppades på ett riktigt oväder. Frisk? Nej det har jag aldrig påstått att jag är.

Då blir det Tyra idag ändå då! Jag måste göra min läxa varje dag ju. Är väl lite glad då att det inte blev något oväder, men bara lite.

Nu har jag och pappa ätit jordgubbar med grädde och glass. MUMS! Vi passar på att äta chokladglass när inte mamma är här eftersom hon hatar chokladglass. Det är rätt konstigt tycker jag. Hon hatar chokladglass och chokladpudding men är typ beroende av all annan choklad. Hur kommer det sig? Choklad som choklad kan ju jag tycka, men inte hon.

Det blir att jag och pappa sticker till farmor imorgon istället. Hon skulle umgås med en väninna och gå ut på en promenad. Är det någonting jag tycker är sjukt onödigt och tråkigt så är det att promenera. Det tar så himla lång tid, mycket möda för så lite känns det som. Då föredrar jag att cykla. Det går snabbt och samanbetet mellan människan och cykeln är bra och praktiskt. Du får inte skoskav vilket är ett stort plus. Helst av allt hade jag velat ha en sådan eldriven liten manick att köra runder med, en sådan som handikappade har. Det hade varit bäst. Kanske borde sno någons..?

1 kommentar:

LA GATA DEL BARRIO FINO sa...

Nej jag vet det blev bra, inte i början men sen iaf. Ochjag är tacksam över färgningen så skryt du om att du är bäst. Ps. jag kände mest bara för att vara lite dramatiskt, du vet "tittarsiffror"