2009/07/05

Söndag

Steg 1: Köpa äpplen. Självklart har vi lite tilltugg undertiden vi bakar


Milda Matilda! Fullt ös hela dagen har det varit.

Dagen började med att jag, mamma och pappa åkte till stugan för att äta frallfrukost vid 10.00 tiden. Robert låg hemma och ja.. mådde mindre bra om jag uttrycker mig så, själv mår jag till 99% av gångerna "dagen efter" kanon. Guess Im lycky huh? I alla fall, efter frukosten satte jag igång och storstädade tills stugan sken klarare än självaste Gud. Plötsligt får mamma en superbra idé att hon och jag ska baka äppelpajer och rabarberpajer. Vi åkte till maxi och handlade det vi skulle, mamma fick även springa in en extra gång eftersom vi glömde det allra viktigaste, VANILJSÅSEN! Nu är vi här igen och bakningen står på tur.


Steg för steg tills den är klar.

Inga kommentarer: