2009/07/09

sodastream

Jahapp nu är programmet slut och här sitter jag och väntar på att Robert ska komma hit. Han har varit och repat som vanligt. Varje tisdag, torsdag och söndag är det bestämt att de ska repa men de repar ibland även övriga dagar. Kan bli rätt tråkigt i längden för min del.

Du har väl gått in och lyssnat? www.myspace.com/bulletrainrocks

För en gångs skull har jag inte helgen planerad. Annars är det fullpackat på helgerna med diverse saker att göra. På söndag ska jag och min familj åka till moster och hennes man för att fira min födelsedag. Jag sa till henne för någon vecka sedan att jag önskar mig en sodastream, hoppas att hon kommer ihåg det. Skulle hon inte göra det gör det ingenting, jag blir som sagt glad och nöjd med allt som jag får.

Jo juste, jag måste färga min utväxt! Helt innan min födelsedag. Jisses, för två minuter sedan hade jag ingenting planerat och nu har jag helt plötsligt två saker planerade. Då är allt som det brukar vara om helgerna.

Inga kommentarer: