2009/07/07

Oväder eller vad tror du?





Jodå, oväder kommer det allt att bli även idag. Pappa kom på för typ fem minuter sedan att caben var nere på min bil, snacka om att han fick bråttom iväg.
Det är så himla mysigt när det mullrar och lyser bland de mörka molnen. Speciellt om man befinner sig i en mysig och inte allt för robust stuga som jag och pappa gör. Hoppas att ovädret drar sig till Höganäs, det är ändå ett jäkla skit ställe där. Eller Viken! Det hade varit ännu bättre.
Nu undrar jag om det blir något Tyra idag eller om jag ska vara tvungen till att missa ännu ett avsnitt. Hoppas inte. Jag har fortfarande inte fått svar om vad som hände igår...?
Nu kom regnet! Jag ska ut och ställa mig under solparasollet och blicka upp mot skyn. Härligt när det snattrar och har sig.
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Kom ihåg det.

Inga kommentarer: