2009/07/10

Drömmar är bara drömmar

God morgon!

Så var det fredag och Robert har tagit sig ledigt idag från jobet. Snart kommer Daizy hit eftersom vi ska passa henne fram till i eftermiddag någon gång. Vad som sker ikväll är ännu inte klart men det har blivit ändrade planer när vi ska till moster, det blir imorgonkväll istället. Lördagar är ändå bättre än söndagar, människor tycks vara på bättre humör en lördag än en söndag.

I natt drömde jag någonting som jag aldrig brukar drömma, det händer mer än sällan. Jag drömde att jag var otrogen med en gammal flirt till mig, namnet tänker jag inte nämna. I början av drömmen var han och min kompis väldigt tajta och flirtade med varandra men det gjorde mig ingenting eftersom att jag har Robert. Hur som helst, denna ex flirt började att ge mig mer och mer uppmärksamhet och vara på sitt vanliga otroliga charmiga sätt. I drömmen störde inte detta mig. Varför stördes jag inte av det i drömmen... ? Det hela slutade med att vi kelade en hel del och sedan hade sex. Efter själva akten i drömmen hade jag inte dåligt samvete heller. Tvärtom, jag var jäkligt nöjd.

Det är så himla skumt för till 99% av gångerna jag drömmer om otrohet så är det Robert som är otrogen och fullständigt iskall och arrogant om saken. I drömmarna gråter och tigger jag honom att inte lämna mig. Hur i all sin dar kan det vara att jag helt plötsligt drömmer om att det är JAG som är otrogen och utan att visa någon ånger.

Brukar du också drömma om otrohet och vem är isåfall otrogen av er i drömmen?

1 kommentar:

Emmelie sa...

Jag kan drömma att jag är otrogen. Att jag har myst och blivit ihop med någon kille sen helt plötsligt mått jätte dåligt över att jag just då kommit på att jag ju har en kile. Vad ska han säga? Hur ska jag säga att ja råkade bli ihop med någon annan. Det är ju honom jag vill vara med. Det har jag drömt fleeeer ggr. Vet inte vad det betyder :P