2009/07/09

Duktig dator

Det blev inget Tyra idag. Efter ungefär tio sekunder in i programmet utbrast jag med en stor pust och bytte därefter kanal. Ämnet Barack Obama och svarta är inte direkt min grej att diskutera kring.

Jag: Pappa?... Pappa?!... PAPPA?!
Pappa: Jaa...
Jag: Sover du?!
Pappa: Nej jag bara mediterar..
Jag: Lassie är på teven! Länge sedan jag såg henne.
Pappa: Vilken utav dem?
Jag: Vaddå vilken? Lassie såklart.
Pappa: Det finns många Lassie. Lassie är inte en hund utan många.
Jag: Vaddå många? Lassie är Lassie.
Pappa: Hur ska jag förklara? Kizz var inte en person utan ett varumärke, ett band. Lassie är ett varumärke, flera hundar.
Jag: Vad fan var du tvungen att berätta det? Vad fan då. Lassie är en bluff...
Pappa: Vaddå du frågade ju.
Jag: Gjorde jag inte alls...

Datorn verkar fungera igen och skönt är det. Hoppas verkligen att jag får en ny dator på måndag då jag fyller 21 år. Detta är första året som jag inte har skrivit en önskelista, är det nu jag börjar bli vuxen och tråkig eller? Bara för det ska jag skriva en nu. Jag vet redan två saker som jag önskar mig, en dator och en fruktpressare. Har sett att det finns en juice maskin som fixar allting själv det enda jag behöver göra är att stoppa ner frukten. Lätt att diska måste den vara och relativt liten. Mammas massör har den som jag vill ha, eller inte just den men en likadan.

Jag vill inte bli vuxen, vill inte vill inte!!!

Inga kommentarer: