2009/07/08

God morgon Sverige

God morgon!



Så var det onsdag. Det som jag har planerat för idag är att besöka farmor med pappa och att följa med mamma på massagen. Vi får se vad som händer!

Robert var nog riktigt trött igår. Han somnade runt 20.00 tiden och sov igenom hela natten. Själv kollade jag på Michael Jacksons minnescermoni och konserten efteråt. Det är någonting med pastorer som jag inte gillar. De är högljudda och gapiga. Upprepar sig för att låta så trovärdiga som möjligt.

Själv kollade jag på Michael Jacksons minnescermoni och konserten efteråt. Jag måste erkänna att det kom en och en annan tår när Brooke Shields höll sitt tal. Snacka om att det talet var äkta och sårbart. Precis det jag gillar. Förvånadsvärt skedde det inget dramatiskt på cermonin. Jag hade väntat mig några galna fans som skulle springa fram och kasta av locket för att se om han verkligen är död eller ej. Det var många som älskade honom men även de som hatade honom. Den som hatade honom kunde typ springa fram och kasta målarfärg på kistan eller något. Självklart är jag glad för att ingenting sådant hände, speciellt för barnens skull. Verkade inte kistan lite väl "lätt" för att vara endast guld...?

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig.

Må väl så länge!

Inga kommentarer: